ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИБОРУ ДІЛОВОГО ПАРТНЕРА ПРИ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ НА ЕВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК
Ключові слова:
партнерство, співробітництво, маркетинг, дистриб’юторська угода, ліцензія, ділова репутаціяАнотація
Розглядаються основні напрямки вибору ділового партнера та потенціального співробітництва з підприємствами держав Єврозони, створення спільних підприємств, взаємодії з партнерами, практичні аспекти передачі окремих ланок загального логістичного ланцюгу. Аналізуються можливості пристосування існуючих можливостей логістичного ланцюгу для досягнення мети дослідження. Виділяються питання: вибору критеріїв, узгодження цілей, аналізу партнерів, форм ділового співробітництва та інші.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.