ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИБОРУ ДІЛОВОГО ПАРТНЕРА ПРИ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ НА ЕВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК

Автор(и)

  • В.М. Новобранов Харківський національний університет будівництва та архітектури https://orcid.org/0000-0002-9418-2364
  • Г.С. Жилякова Харківський національний університет будівництва та архітектури
  • С.М. Братішко Харківський національний університет будівництва та архітектури

Ключові слова:

партнерство, співробітництво, маркетинг, дистриб’юторська угода, ліцензія, ділова репутація

Анотація

Розглядаються основні напрямки вибору ділового партнера та потенціального співробітництва з підприємствами держав Єврозони, створення спільних підприємств, взаємодії з партнерами, практичні аспекти передачі окремих ланок загального логістичного ланцюгу. Аналізуються можливості пристосування існуючих можливостей логістичного ланцюгу для досягнення мети дослідження. Виділяються питання: вибору критеріїв, узгодження цілей, аналізу партнерів, форм ділового співробітництва та інші.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-01