«STREET ART» ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО МІСЬКОГО ПРОСТОРУ

Автор(и)

Ключові слова:

«Street Art» (вуличне мистецтво), культура «хіп-хоп», графіті, мурал-арт, постмодернізм, відкритий міський простір, постіндустріальне місто, гіперреальність, симулякри

Анотація

Розглядається виникнення та трансформація такого глобального явища як «Street Art», що в своєму розвитку проходить шлях від стихійних графіті 1960 років, зумовлених протестними настроями молодіжних субкультур, до спроб його легалізації в умовах сучасного постіндустріального міста як напрямку образотворчого мистецтва, більш демократичного медіуму, спрямованого на комунікацію з максимально широкою аудиторією. Визначається вплив творів «Street Art» «як вільного творчого самовираження» на формування відкритих міських просторів, що має як негативні, так і позитивні наслідки. Робиться акцент на об’єкти «Street Art» як системоутворюючи елементи міського простору, симулякри, що, створюючи нову гіперреальність, перекодують міське середовище, візуалізуючи реалії культурного фону існування людини, впливаючи на її емоційність, образ мислення, духовність.

The emergence and transformation of such a global phenomenon as "Street Art", which in its development goes from the spontaneous graffiti of the 1960s due to the protests of youth subcultures, to attempts to legalize it in a modern postindustrial city as a direction of fine arts, more democratic medium to communicate with the widest possible audience. The influence of Street Art works "as free creative self-expression" on the formation of open urban spaces, which has both negative and positive consequences, is determined. The emphasis is on the objects of "Street Art" as a system-forming elements of urban space, simulacra, which, creating a new hyperactive reality, recode the urban environment, visualizing the realities of the cultural background of human existence, influencing his emotionality, way of thinking, spirituality.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-01