ВІДКРИТІ (РЕКРЕАЦІЙНІ) ЗОНИ ЯК НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Ключові слова:
відкриті простори, середовищний дизайн, об’єкти освіти, навчальні методи, зелені зони, рекреаційний простір, навчальне середовищеАнотація
В умовах карантину з’являється потреба переносити навчання на літній час і організувати навчальний процес на свіжому повітрі. Найзручнішими просторами для такого процесу у структурі поселення можуть слугувати рекреаційні зони (парки, сквери, галявини). У статті розглянуто перспективи організації навчальних просторів на відкритому повітрі, й зокрема у рекреаційному середовищі. Для навчання використовують різні навчальні методи; кожен метод має різну структуру, відповідно різні вимоги. Дослідження зосереджено на проєктних інноваціях у галузі навчання на відкритому повітрі. Розглянуто питання: чи впливає освітня система на дизайн зовнішнього простору. Відповідно, дослідження аналізує принципи того, як проєктувати освітнє середовище; зокрема варто з'ясувати як освітня система може досягти поставлених цілей в умовах відкритого простору. Засади проєктування відкритих просторів повинні бути окремі для кожної освітньої системи щоб досягти максимальних переваг такого простору в навчальному процесі.
Under quarantine conditions, there is a need to postpone teaching to summer time and organize the educational process in the fresh air. The most convenient spaces for such a process in the structure of the settlement can be recreational areas (parks, squares, meadows). The article considers the prospects of organizing educational spaces in the open air, and in particular in a recreational environment. Different teaching methods are used for teaching; each method has a different structure and different requirements accordingly. The research focuses on innovations in the field of outdoor learning. The question is considered: whether the educational system influences the design of external space. Accordingly, the study analyzes the principles of how to design an educational environment; in particular, it is necessary to find out how the educational system can achieve its goals in an open space. The principles of designing open spaces should be separate for each educational system to achieve the maximum benefits of such space in the educational process.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Науковий вісник будівництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.