ДЕЯКІ ПИТАННЯ РОЗРАХУНКУ МОНОЛІТНИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ПЛИТ ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ МОСТОВИХ СПОРУД

Автор(и)

  • А.В. Більченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет https://orcid.org/0000-0001-5077-6235
  • О.Г. Кіслов Харківський національний автомобільно-дорожній університет https://orcid.org/0000-0002-5164-8515
  • В.П. Кожушко Харківський національний автомобільно-дорожній університет https://orcid.org/0000-0002-7044-776X
  • О.В. Синьковська Харківський національний автомобільно-дорожній університет https://orcid.org/0000-0003-0823-2597
  • А.І. Тиква Харківський державний автомобільно-дорожній коледж

Анотація

Проблема визначення життєвого циклу мостових споруд, як на стадії проектування, так і в процесі експлуатації - завжди була найменше вивченою в теорії споруд, однак найбільш значимою в соціально-економічному плані. Коректна постановка оцінки ресурсу споруди складна, так як вимагає врахування зміни фізико-механічних властивостей матеріалів і схем розподілу зусиль із часом. Крім того, необхідне урахування чутливості до деградації конструктивної форми споруди, умов експлуатації і технології виконання ремонтних робіт кожного конструктивного елементу окремо і споруди в цілому. Метою роботи є дослідження роботи монолітної залізобетонної плити після капітального ремонту мостів. Технологічний процес влаштування залізобетонної плити має деякі труднощі при об’єднанні нової залізобетонної плити зі старою (що існує). Після об'єднання змінюється схема роботи плити і методи її розрахунку. Результати досліджень показали, що несуча здатність плит збільшується практично в два рази в порівнянні з рішенням за прийнятою методикою розрахунку. При цьому зони роботи арматури в кожному напрямку перекриваються, а міцність бетону використовується повністю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-07