ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКОНСТРУКЦІЇ ПРОГОНОВИХ БУДОВ АВТОДОРОЖНІХ МОСТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ НАКЛАДНОЇ ПЛИТИ
Ключові слова:
типові проекти, прогонова будова, підсилення, накладна плита, вантажопідйомність, несуча здатністьАнотація
В останні роки при реконструкції мостів все частіше використовують накладну плиту з монолітного залізобетону, яка виконує функції мостового полотна та несучого елементу. Метою цієї роботи є визначення оптимальних рішень при реконструкції прогонових будов накладною плитою. Критерієм оптимальності є збільшення вантажопідйомності. Параметрами, що змінюються, є довжина прольоту, товщина накладної плити та крок між балками для збірно-монолітних прогонових будов. Для найбільш поширених типових проектів ТП №56, ТП №122-62(63) та ТП Серії 3.503-12 залізобетонних прогонових будов автодорожніх мостів визначена вантажопідйомність головних балок до та після поширення та (або) підсилення їх накладною плитою. На підставі порівняння графіків зміни вантажопідйомності без плити та з накладною плитою різної товщини визначено, що використання накладної плити доцільно для діафрагмових прогонових будов та для збірно-монолітних прольотом до 24,0 м. Крім того, для ТП Серії 3.503-12 визначено зменшення ефективності накладної плити зі збільшенням кроку між балками.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.