ПРОЕКТУВАННЯ ТА БУДІВНИЦТВО ДИТЯЧИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ, США ТА ЧОРНОГОРІЇ

Автор(и)

Ключові слова:

дитячий дошкільний заклад, дитячий садок, архітектурно-планувальна організація закладу освіти, прибудовано-вбудований тип

Анотація

У статті розглядаються закордонний досвід проектування та будівництва дитячих дошкільних закладів, зокрема в Великобританії, США та в Чорногорії. Актуальність теми дослідження пов'язана з реформою освіти, яка зараз активно проводиться на теренах України, а також з проблемою нестачі дитячих садків в умовах щільної міської забудови в сформованих районах міських поселень, особливо при висотному будівництві житлових будівель. Ціль дослідження полягає у виявленні найкращих рис в архітектурнопланувальній організації дитячих дошкільних закладів в різних провідних країнах світу. До провідних методів дослідження відноситься аналіз інформаційних літературних та електронних матеріалів з вітчизняних та закордонних джерел. До результатів дослідження відноситься наступні спостереження: дитячі дошкільні заклади закордоном будуються за індивідуальними проектами, які цілком враховують регіональні та місцеві особливості містобудівної ділянки; дошкільні заклади, як правило, проектуються з гнучкою архітектурно-планувальною організацією, що допомагає швидко реагувати на демографічні, соціальні, економічні, навчально-виховні та інші аспекти, які є динамічними та змінними під впливом часу; розповсюдженими є компактні прибудовано-вбудовані типи дитячих дошкільних закладів, які блокуються з житловими та громадськими комплексами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-31