ЗАХИСТ ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ВІД ЕЛЕКТРИЧНИХ І ВІБРАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ НАЗЕМНОГО РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Д.А. Плугін Український державний університет залізничного транспорту https://orcid.org/0000-0002-4359-4369
  • А.А. Плугін Український державний університет залізничного транспорту https://orcid.org/0000-0003-0774-0805
  • О.С. Борзяк Український державний університет залізничного транспорту https://orcid.org/0000-0002-8815-6936
  • О.В. Палант Український державний університет залізничного транспорту
  • О.М. Савченко Український державний університет залізничного транспорту https://orcid.org/0000-0003-4610-289X

Ключові слова:

трамвайна колія, струми витоку, вібрація, шум

Анотація

Для зниження електричних і вібраційних впливів на конструкції будівель і споруд в місті Харкові застосовують конструкції трамвайних колій з рейками ізольованими від підрейкової основи поліуретановим композитом (система ERS). Для зниження вібраційних коливань в системі ERS і зниження витрати поліуретанового композиту розроблені спеціальні бетонні прирейкові вкладиші. Проведено дослідження електричного опору між трамвайними рейками і оточуючими конструкціями, а також вібрації на оточуючих конструкціях. Встановлено, що вібраційний вплив колії ERS значно нижче, а електричний опір – в чотири рази вище, ніж у традиційної колії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-01