ОСНОВИ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

Ключові слова:

маркетинг-менеджмент будівельного підприємства, мікро- макросередовище, внутрішнє середовище будівельного підприємства

Анотація

У статті виконане дослідження поняття маркетингового менеджменту з метою визначення складових мікро та макросередовища існування будівельних підприємств. Актуальним питанням перед будівельними підприємствами постає використання інструментів концепції маркетингового менеджменту, яка дає змогу враховувати риси як виробничого підприємства, так і підприємства яке надає послуги. Метою статті є дослідження особливостей мікро-макросредовища при реалізації маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Для досягнення поставленої мети в роботі проведено дослідження наукових робіт, як зарубіжних, так і вітчизняних вчених з питань узгодження функцій менеджменту та маркетингу на будівельних підприємствах з метою підвищення їх конкурентоспроможності, забезпечення виживання в умовах нестійкого зовнішнього середовища та підвищення рівня клієнтоорієнтованості підприємств. Також, аналізуючи роботи фахівців, встановлено, що використання маркетингового менеджменту притаманне будівельним підприємствам, які використовують інноваційні техніку та технології. Встановлено, що реалізація маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах дозволить узгодити особливості ринкової діяльності з елементами внутрішнього середовища. Лінія поведінки на ринку для будівельних підприємств є складною через широкий спектр комплексу робіт які надаються замовнику, таких як: якість обслуговування, після реалізаційне обслуговування, надання сукупних послуг тощо. Зважаючи на складність реалізації завдань які висуває маркетинговий менеджмент керівництво повинне чітко визначитися з відповідністю ключових складових внутрішнього середовища встановленим цілям.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-01