ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА У ФОРМУВАННІ ОБРАЗУ МІСТА
Ключові слова:
емоції, сприйняття, образ міста, структурна модель образу міста, його неповторність (унікальність), багатовимірність простору містаАнотація
У статті визначено роль «емоційних» (нематеріальних) чинників у формуванні образу міста; обґрунтовано шляхи його розвитку; здійснено пошук оптимальних поєднань емоційного й аналітичного у формуванні позитивного образу. Зокрема: виявлено й обґрунтовано структурну модель образу міст, визначено, як у сучасних умовах трансформується це поняття; оцінено вплив емоційної складової й нематеріальних чинників на процеси в місті та його образ; досліджено феномен образу міста, його емоційної складової на прикладі вибраних міст; обґрунтовано вимоги до формування позитивного образу міста, визначено шляхи, розкрито засоби й шляхи його підсилення. Авторами на основі критичного аналізу розроблених стратегічних документів розвитку Львова й Івано-Франківська розкрито відображення феномену образу міста в документах; соціологічними опитуваннями виявлено сприйняття міста мешканцями і приїжджими; застосовано експертну оцінку з використанням лінгвістичних змінних; а також описано власні емоції при сприйнятті образу міст.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.