ЕВОЛЮЦІЯ КОМЕРЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ТОРГІВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ
Ключові слова:
торгівельно-громадський простір, структурна організація, рекреаційно- комунікаційний простір, історичний аналізАнотація
Статтю присвячено вивченню еволюції характерних якостей торгівельно-громадських просторів шляхом дослідження їх зародження протягом історії. З цією метою було проведено аналіз послідовної низки прикладів торгівельно-громадських просторів та виявлені основні фактори, що зумовили закономірності їх організації та особливості еволюції даного типу просторів. Висунуто припущення стосовно категоризації цих факторів як таких, що мають відношення до психологічної привабливості торгівельно-громадських просторів та виокремленню на їх базі трьох принципів організації таких просторів – забезпечення комфортних умов для перебігання торгівельної діяльності, використання взаємного тяжіння торгівельної та громадської діяльності, а також естетичне оформлення торгівельної діяльності. Також відмічено роль транзитного рекреаційно-комунікаційного простору, як основного об’єднуючого елементу, що забезпечує роботу окремих торгівельних закладів у якості єдиної системи, та відстежено трансформацію даного простору протягом історії еволюції торгівельно-громадських комплексів. Зроблено висновки та подальші припущення стосовно характерних якостей, переваг та недоліків рекреаційно-комунікаційних просторів різних типів разом з можливостями їх застосування для різних задач.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.