ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ЗАСОБІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК
Ключові слова:
будівельна індустрія, продукція, європейський ринок, засоби просування будівельної продукціїАнотація
Розглянуті напрямки: бухгалтерська система і управління фінансуванням, фінансова інформаційна система, керування кредитуванням, підготовка технічного й управлінського персоналу, матеріально-технічного постачання, питання квот та попиту - які б дозволили зорієнтуватися у виборі ділового партнера та активізувати напрямки з реалізації своєї продукції на потенційних ринках Євросоюзу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.