СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • О.С. Іванілов Харківський національний університет будівництва та архітектури
  • І. Перегудов Харківський національний університет будівництва та архітектури

Ключові слова:

маркетинг, комплекс маркетингу, послуга, маркетинг послуг, концепція «7Р»

Анотація

Маркетингова діяльність відіграє провідну роль у функціонуванні будь-якої сфери, не виключенням є й діяльність на ринку послуг. Сучасний стан маркетингу у вітчизняній економіці потребує впровадження відомих на заході концепцій в діяльність підприємств, які надають послуги. Важливим є вивчення специфіки послуг та маркетингу в цій сфері. Сучасні реалії маркетингу в економці свідчать, що відбувається переоцінка цінностей і додаткова вартість створюється вражен ням від надання послуги, що робить її конкурентоспроможною. Тому загальновідома концепція 7Р має бути модифікована у відповідності до даної потреби.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-02