СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
маркетинг, комплекс маркетингу, послуга, маркетинг послуг, концепція «7Р»Анотація
Маркетингова діяльність відіграє провідну роль у функціонуванні будь-якої сфери, не виключенням є й діяльність на ринку послуг. Сучасний стан маркетингу у вітчизняній економіці потребує впровадження відомих на заході концепцій в діяльність підприємств, які надають послуги. Важливим є вивчення специфіки послуг та маркетингу в цій сфері. Сучасні реалії маркетингу в економці свідчать, що відбувається переоцінка цінностей і додаткова вартість створюється вражен ням від надання послуги, що робить її конкурентоспроможною. Тому загальновідома концепція 7Р має бути модифікована у відповідності до даної потреби.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.