РОЛЬ ПІШОХІДНОГО РУХУ У РОЗВИТКУ СТРУКТУРИ ТОРГІВЕЛЬНИХ МОЛЛІВ
Ключові слова:
торгівельні простори, торгівельний молл, структура, громадсько-комунікаційний простір, історія розвитку, пішохідний рух, організація пішохідного рухуАнотація
В статті розглянуто історію розвитку торгівельних просторів протягом XX ст. На базі важливості ролі громадсько-комунікаційного простору, з виявленням якої пов’язується генезис торгівельних моллів, зроблено припущення щодо ролі пішохідного руху в їх функціонуванні та у розвитку їх структури. Проаналізовано особливості пішохідного руху в різних типах торгівельних моллів та характерні для кожного з них засоби його організації.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий вісник будівництва

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.